Klachtenregeling

Wat te doen?

Gelukkig wordt er veel positieve ervaringen teruggekoppeld van de patiënten aangesloten bij Tandheelkundig Centrum Hoevelaken. Toch kan het voorkomen dat iemand minder tevreden is. Mocht dat bij u het geval zijn, horen wij graag van u wat er aan de hand is.

Stap 1
We gaan graag met u in gesprek om het probleem op te helderen. Vaak is het gesprek aangaan al voldoende om de klacht te verhelpen en op te helderen.

Stap 2
U kunt contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Het TIP is een initiatief van de KNMT. Een medewerker van de TIP kan u als patiënt onafhankelijke informatie verstrekken met betrekking de mondzorg. Ook kan hij of zij bijvoorbeeld met u meedenken hoe het beste het gesprek aan te gaan met uw tandarts. https://knmttandartsen.wufoo.com/forms/z1oq5aym066s644/

Stap 3
Is na het volgen van stap 1 en 2 de klacht nog steeds niet naar tevredenheid afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de KNMT klachtenservice. Daar kunt u een aanvraag doen voor klachtbemiddeling. Voorwaarde hiervoor is dat de tandarts/zorgverlener is aangesloten bij de KNMT klachtenservice. Mocht u deze stap overwegen dan kan de TIP u informeren of de tandarts is aangesloten ja of nee.
https://extranet.knmt.nl/klachtenformulier

Patiëntervaringen

Wat onze patiënten zeggen

Anoniem

Afgelopen november kwam ik voor het eerst in contact met Thijs Esser. Ik had extreme kiespijn. Ik slikte 8 paracet pd. Dus naar de tandarts. Thijs constateerde dat er niets mis was met mijn kies, maar zag in mijn dossier dat ik de laatste jaren wel vaker kwam met dit soort klachten. Geen directe behandeling van de kies. Wat nu? Ik kreeg sterkere pijnstilling, Antibiotica, dat werkte niet. Op een gegeven moment voelde Thijs aan de buitenkant naar mijn kaakspier en auw! Ik werd verwezen naar de kaakfysio. De fysio herkende mijn verhaal en stelde mij gerust. Ik heb een overbelaste kaakspier. Met oefeningen, medicatie Nortriptyline, en massages kan ik hier vanaf komen. Thijs controleert extra. Ik heb nog een weg te gaan, mijn fysio zei nog: wees maar blij dat je je kies nog hebt. Heel veel tandartsen hadden hem al verwijderd,wat niets geholpen zou hebben want de kiespijn is een symptoom en geen oorzaak. Dank Thijs dat je een ander inzicht durfde te tonen. Ik heb goede hoop op herstel! (zorgkaartnederland.nl)

Alle patiëntervaringen
Wij zijn aangesloten bij
Inschrijven

Patiënt worden bij onze praktijk?

Bent u op zoek naar een nieuwe tandartsenpraktijk? Dan bent u bij ons van harte welkom. Vul hieronder uw e-mailadres in dan ontvangt u zo spoedig mogelijk een inschrijfformulier. Deze mag u ingevuld en ondertekend afgeven bij de praktijk of opsturen. Hierna nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een kennismakingsafspraak.

Bedankt! We hebben uw aanvraag ontvangen.
Controleer of het emailadres correct is ingevoerd.
Afspraak maken

Maak eenvoudig een afspraak bij
de praktijk

Is de praktijk even niet bereikbaar?

Stuur een email en wij reageren zodra het ons lukt!

Contact

Voor informatie of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met de praktijk. Wij zien u graag bij Tandheelkundig Centrum Hoevelaken.

Openingstijden:

Ma t/m do:

8:00 - 17:00

Vrijdag:

8:00 - 16:30