Huisregels

Huisregels en informatie

Afspraak
Voor het maken van een afspraak kunt u bij ons terecht via de telefoon, e-mail en aan de balie. Wij sturen u een e-mailbevestiging van de gemaakte afspraak. Noteert u ook zelf de afspraak goed. Uiteindelijk bent u zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van de gemaakte afspraak.

Niet nagekomen afspraak (c90)
Heeft u een afspraak maar bent u verhinderd? U kunt uw afspraak minimaal 48 uur van tevoren kosteloos wijzigen of annuleren, via de telefoon of e-mail. Wanneer u een afspraak te laat annuleert/wijzigt of helemaal niet op de afspraak verschijnt, kan er besloten worden dit in rekening te brengen (c90). De hoogte van het bedrag van de rekening is afhankelijk van de tijd die voor u gereserveerd stond. Deze kan oplopen tot een bedrag van 90 euro per afspraak. Let op: deze kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar. 

Doorgeven van wijzigingen
De patiënt is zelf verantwoordelijk voor het tijdig doorgeven van wijzigingen zoals een nieuw woonadres, e-mailadres, telefoonnummer, zorgverzekering, enz. Ook zijn we graag op de hoogte van de laatste wijzigingen wat betreft uw gezondheid en medicatie.

Factuur
Wij werken met Infomedics. Uw factuur ontvangt u via hen. Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op https://www.infomedics.nl/ 

Zorgverzekeraar
Voor informatie over vergoedingen op basis van uw zorgverzekering en/of aanvullende verzekering, neemt u contact op met uw zorgverzekeraar. ..

Patiëntervaringen

Wat onze patiënten zeggen

Anoniem

Afgelopen november kwam ik voor het eerst in contact met Thijs Esser. Ik had extreme kiespijn. Ik slikte 8 paracet pd. Dus naar de tandarts. Thijs constateerde dat er niets mis was met mijn kies, maar zag in mijn dossier dat ik de laatste jaren wel vaker kwam met dit soort klachten. Geen directe behandeling van de kies. Wat nu? Ik kreeg sterkere pijnstilling, Antibiotica, dat werkte niet. Op een gegeven moment voelde Thijs aan de buitenkant naar mijn kaakspier en auw! Ik werd verwezen naar de kaakfysio. De fysio herkende mijn verhaal en stelde mij gerust. Ik heb een overbelaste kaakspier. Met oefeningen, medicatie Nortriptyline, en massages kan ik hier vanaf komen. Thijs controleert extra. Ik heb nog een weg te gaan, mijn fysio zei nog: wees maar blij dat je je kies nog hebt. Heel veel tandartsen hadden hem al verwijderd,wat niets geholpen zou hebben want de kiespijn is een symptoom en geen oorzaak. Dank Thijs dat je een ander inzicht durfde te tonen. Ik heb goede hoop op herstel! (zorgkaartnederland.nl)

Alle patiëntervaringen
Wij zijn aangesloten bij
Inschrijven

Patiënt worden bij onze praktijk?

Bent u op zoek naar een nieuwe tandartsenpraktijk? Dan bent u bij ons van harte welkom. Vul hieronder uw e-mailadres in dan ontvangt u zo spoedig mogelijk een inschrijfformulier. Deze mag u ingevuld en ondertekend afgeven bij de praktijk of opsturen. Hierna nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een kennismakingsafspraak.

Bedankt! We hebben uw aanvraag ontvangen.
Controleer of het emailadres correct is ingevoerd.
Afspraak maken

Maak eenvoudig een afspraak bij
de praktijk

Is de praktijk even niet bereikbaar?

Stuur een email en wij reageren zodra het ons lukt!

Contact

Voor informatie of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met de praktijk. Wij zien u graag bij Tandheelkundig Centrum Hoevelaken.

Openingstijden:

Ma t/m do:

8:00 - 17:00

Vrijdag:

8:00 - 16:30